Методика навчання інформатики
Нормативно-правова база
Робота з технікою безпеки
Здоров'язбережувальні технології
Державний стандарт
Методи навчання інформатики в початковій школі
Види діялності
Методи навчання
Структура уроку інформатики в початковій школі
схема аналізу уроку інформатики в початковій школі
перелік підручників та програмного забезпечення
Перелік нормативної бази
Інформатика 2 клас
Інформатика 4 клас
Правила поведінки в компютерному класі
Физкультминутки
Нормативно-правова база
Конспекти до уроків
Електронні підручники з інформатики
Позакласні заходи з інформатики
Презентації з інформатики
Нестандартний урок з інформатики
Навчальна програма з інформатики для учнів 1-4 класів
Структура уроку
Схема аналізу уроку
Методи навчання
Правила поведінки
ЦІКАВИНКИ
Вірші про інформатику
Загадки про інформатику
Ребуси
Зображення до уроків
Збірник фізкультхвилинок
Структура уроку інформатики
Методика використання інноваційних технологій у початковій школі
Методи навчання інформатиці у початковій школі
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів
Нормативна база щодо вивчення інформатики
Схема аналізу уроку інформатики в початковій школі
Методи навчання інформатиці в початковій школі
Правила поведінки у комп'ютерному класі
Вимоги до облаштування кабінету інформатики
Журнал обліку використання комп'ютерної техніки
Види діяльності, що реалізуються у курсі "Сходинки до інформатики"
Основні критерії оцінюваня знань і умінь учнів з дисципліни "Сходинки до інформатики"
Інструкція з охорони праці №1 під час роботи на ЕОМ
Інструкція з охорони праці №2 під час роботи в кабінеті
інформатики та інформаційно-комунікативних технологій навчання
Інструкція з техніки безпеки для учнів, які навчаються в кабінеті інформатики та обчислювальної техніки під час роботи з дісплеями ЕОМ
Робота з технікою безпеки
Здоров'язбережувальні технології
Державний стандарт
Методи навчання інформатики в початковій школі
Види діялності
Методи навчання
Структура уроку інформатики в початковій школі
схема аналізу уроку інформатики в початковій школі
перелік підручників та програмного забезпечення
Перелік нормативної бази
Інформатика 2 клас
Інформатика 4 клас
Правила поведінки в компютерному класі
Физкультминутки
Нормативно-правова база
Конспекти до уроків
Електронні підручники з інформатики
Позакласні заходи з інформатики
Презентації з інформатики
Нестандартний урок з інформатики
Навчальна програма з інформатики для учнів 1-4 класів
Структура уроку
Схема аналізу уроку
Методи навчання
Правила поведінки
ЦІКАВИНКИ
Вірші про інформатику
Загадки про інформатику
Ребуси
Зображення до уроків
Збірник фізкультхвилинок
Нормативно - правова база
Структура уроку інформатики
Методика використання інноваційних технологій у початковій школі
Методи навчання інформатиці у початковій школі
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів
Нормативна база щодо вивчення інформатики
Схема аналізу уроку інформатики в початковій школі
Методи навчання інформатиці в початковій школі
Правила поведінки у комп'ютерному класі
Вимоги до облаштування кабінету інформатики
Журнал обліку використання комп'ютерної техніки
Види діяльності, що реалізуються у курсі "Сходинки до інформатики"
Основні критерії оцінюваня знань і умінь учнів з дисципліни "Сходинки до інформатики"
Інструкція з охорони праці №1 під час роботи на ЕОМ
Інструкція з охорони праці №2 під час роботи в кабінеті
інформатики та інформаційно-комунікативних технологій навчання
Інструкція з техніки безпеки для учнів, які навчаються в кабінеті інформатики та обчислювальної техніки під час роботи з дісплеями ЕОМ
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів
з інформатики
До навчальних досягнень учнів з інформатики, які підлягають оцінюванню, належить:
- теоретична база знань: уявлення про інформацію, її властивості, інформаційні процеси та інформаційні системи, загальні принципи розв'язування задач за допомогою комп’ютера з використанням програмного забезпечення загального та конкретно-предметного призначення, формулювання проблем і постановку задач, побудову відповідних інформаційних моделей, основи алгоритмізації і програмування, принципи будови та дії комп’ютера, уявлення про можливості використання глобальної мережі Інтернет, пошук потрібних відомостей.
- практичні навички: навички роботи з пристроями введення-виведення даних, прикладним програмним забезпеченням загального і навчального призначення – програмами технічного обслуговування апаратної складової, операційними системами, програмами для архівування файлів, антивірусними програмами, редакторами текстів, графічними редакторами, засобами підготовки комп’ютерних презентацій та публікацій, табличними процесорами, системами управління базами даних, інформаційно-пошуковими системами, експертними системами. мультимедійними комп’ютерними енциклопедіями, педагогічними програмними засобами для комп’ютерної підтримки навчання з різних предметів, програмами-браузерами для перегляду гіпертекстових сторінок, програмами для роботи з електронною поштою та телеконференціями, пошуку потрібних відомостей в глобальній мережі Інтернет, створення гіпертекстових сторінок тощо; навички складання, описування та реалізації найпростіших алгоритмів і програм з використанням різних засобів їх подання, зокрема деякої мови програмування.
Оцінювання якості підготовки учнів з інформатики здійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності.
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень школярів з інформатики, що відображено в таблиці і побудовано таким чином, що досягнення певного рівня навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички опановані учнем.
Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів
| |
І.Початковий
|
1
|
Учень (учениця) розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі; знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
| |
2
|
Учень (учениця) розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
| ||
3
|
Учень (учениця) має фрагментарні знання при незначному загальному їх обсязі (менше половини навчального матеріалу) при відсутності сформованих умінь та навичок
| ||
ІІ. Середній
|
4
|
Учень (учениця) має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно; може з допомогою вчителя виконати просте навчальне завдання; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп'ютері
| |
5
|
Учень (учениця) має рівень знань вищий, ніж початковий; може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків; має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
| ||
6
|
Учень (учениця) знайомий з основними поняттями навчального матеріалу;може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення; вміє за зразком виконати просте навчальне завдання; має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
| ||
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень (учениця) вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень; вміє виконувати навчальні завдання, передбачені програмою
| |
8
|
Учень (учениця) вміє аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці; контролювати власну діяльність; самостійно виправити вказані вчителем помилки; самостійно визначити спосіб розв’язування навчальної задачі; вміє використовувати довідкову систему
| ||
9
|
Учень (учениця): вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості; самостійно виконує передбачені програмою навчальні завдання; самостійно знаходить і виправляє допущені помилки; може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання; вільно володіє клавіатурою
| ||
IV. Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня (учениця) повністю відповідають вимогам державної програми. Учень (учениця) володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти, явища; вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей, судження його (її) логічні і достатньо обґрунтовані; має певні навички управління інформаційною системою
| |
11
|
Учень (учениця) володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою
| ||
12
|
Учень (учениця) має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
|
КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема: Истинные и ложные высказывания. Логические следования. Скретч.
Цель: Закрепить знания учеников про алгоритмы, научиться превращать ложные высказывания в истинные и наоборот. Усовершенствовать умение составлять алгоритмы для исполнителей, развивать внимание, память и логическое мышление.
Тип урока: комбинированный
Оборудование: презентация
Литература:
Ход урока
I. Организационная часть
-Добрый день дети! Меня зовут Денис Иванович, и сегодня урок информатики у вас проведу я.
-Начнем мы наш урок с девиза, который настроит нас на работу.
Работать – активно
Слушать – внимательно
Думать – быстро
Отвечать – правильно
Разминка
- Что можно видеть с закрытыми глазами? (сон)
- Что в огне не горит и в воде не тонет? (лёд)
- Какой месяц имеет всего лишь 28 дней? (февраль)
- У тридцати двух воинов один командир (язык и зубы)
- Кто может поднять и передвинуть коня и слона? (шахматист)
- Дети, посмотрите на картинки, что на них изображено?
- Обратите внимание на стрелочки , которые ведут от одной картинки к другой, о чем они нам сообщают?
Как вы думаете, хлеб может быть сначала готовым и только потом тестом? (нет, потому что все должно быть последовательно)
- А как называется последовательность команд которые приводят к результату? (алгоритм)
- Что такое команды? (указание – которое нужно исполнить)
- Кто такой исполнитель? (тот, кто исполняет определенные команды)
- Кто может быть исполнителем? (человек, животное, машина)
II. Мотивация учебной деятельности.
Сообщение темы и цели урока!
- Дети, кто-то из вас знает, что такое высказывание?
Высказывание – это какая-то мысль высказанная повествовательным, рассказным предложением у котором мысль утверждается или отрицается.
- Высказывания бывают: истинные и ложные.
- Истинными называется правдивое высказывание
Сейчас я буду говорить вам разные высказывания , а вы должны определить истинные они или ложные
- Маша и медведь враги (ложное)
- Волк не съел троих поросят (истинное)
- Фиксики это люди (ложное)
- Лиса съела колобка (истинное)
- После лета наступает зима (ложное)
- Сначала дети ходят в садик и только потом в школу (истинное)
- Дюймовочка была очень маленькой (истинное)
А сейчас, мы попробуем с вами изменить ложное высказывание в истинное и наоборот.
Воробей прекрасно плавает – воробьи не умеют плавать
Жираф не вырастает высоким – жирафы очень высокие
Лёд постоянно горячий – лёд не может быть горячим
Крокодилы живут в гнездах – крокодилы живут в воде
- Дети, как мы можем узнать истинное или ложное высказывание? (интернет, учитель, учебник, энциклопедия)
Кто из вас знает, какая высота самой огромной горы Говерла?
Высота горы Говерла 2061 метр – это истинное или ложное высказывание?
Видео
Физминутка
Дети, сегодня мы продолжим знакомится с программой «Скретч». Научимся менять фон сцены и задавать алгоритмы исполнителю.
Вспомните, где находится сцена в программе и какое её назначение (с правой стороны в верхнем углу, место для того, чтобы исполнять действия)
Чтобы изменить фон сцены, нужно!
Под сценою мы видим значёк который так и называется «сцена» нажимаем на него после чего в центральной части окна выбираем вклвдку фоны. Дальше выбираем кнопку «редактировать». В окне, что появилось на панеле инструментов выбираем кнопку «заливка», ниже выбираем цвет, и нажимаем один раз на тот цвет который выбрали, после чего нажимаем на правую часть панели и нажимаем «ОК», после этого сцена меняет цвет.
- Скажите, что мы должны сделать, чтобы изменить фон?
Вот теперь мы составим с вами алгоритм для исполнителя, чтобы он нарисовал наш контрастный квадрат.
Для этого выбираем кота под сценой, чтобы начать алгоритм нам нужно в группе «контроль»
1.Выбрать команду «когда щелкнет по флажку» нам нужно переместить её в центральную часть окна;
2.Устанавливаем цвет пера (перо);
3.Опускаем перо;
4.Устанавливаем размер пера;
5.Идти 100 шагов;
6.Повернуть на 90
7.Идти 100 шагов
8.Повернуть на 90
9.Идти 100 шагов
10.Повернуть на 90
11.идти 100 шагов
12.Поднять перо
13.Идти 150 шагов
14.Перо отменить
- Дети, кто хочет попробовать изменить фон в сцене?
Физминутка
Закрываем мы глаза, вот такие чудеса
Наши глазки отдыхают, упражненья выполняют
А теперь мы их откроем, через речку мост построим
Нарисуем букву «О» получается легко
Вверх поднимем, глянем вниз
Вправо, влево повернем
Заниматься вновь начнем.
IV. Итог урока
- Дети, что мы делали на уроке?
- Что такое высказывание?
- Какие бывают высказывания?
- Как изменить фон сцены?
- До свидания!
Комментариев нет:
Отправить комментарий