Фізична культура

Загально-розвиваючі вправи
Лічилки
Естафети
Рухливі ігри
Методичні рекомендації
Навчальні програми 1-4, 5- 9 класів.

Конспекти уроків

Завдання: Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.
Завдання: Повторення техніки стрибка у висоту з прямого розбігу.
Завдання: Повторення техніки стрибка у висоту з прямого розбігу.
Завдання: Повторення техніки виконання стрибків через перешкоди з розбігу
Завдання: Повторення техніки бігу на ЗО м із високого старту
Завдання: Вивчення техніки метання малого м’яча в горизонтальну ціль
Завдання: Повторення техніки виконання спеціальних вправ бігуна
Завдання: Повторення техніки передач м’яча двома та однією рукою

Конспекти тренувань з футболу



Тренування 1
ПЛАН   КОНСПЕКТ
Тема заняття: «Тактика «відкривання»
Завдання :
1.     Навчити індивідуальним тактичним діям  під час виконання  «відкривання».
2.Розвивати фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість.
Місце проведення: спортзал.
Час заняття: 90 хвилин.
Інвентар: Фішки, м’ячі, футбольні ворота, маніжки, свисток, секундомір, координаційна драбина.


п/п
Зміст заняття
Дозування
(хв.)
Організаційно-
методичні вказівки
I
Підготовча частина:
25 хв.

1.
Шикування та роз’яснення завдань.
3хв.
Шикування в шеренгу.
2.
Інструктаж з техніки безпеки на тренуванні футболу.

2хв.

3.
Пробіжка у повільному темпі
2хв.
Груповий біг.
4.
Загальнорозвивальні вправи стоячи в шерензі на боковій лінії:
-          Кругові оберти головою;
-          Кругові оберти плечима;
-          Кругові оберти прямими руками вперед і назад;
-          Нахили тулубом вперед ,назад ,ліво, вправо;
-          Повороти та кругові оберти тулоба;
-          Оберти в коліному суглобі та стопами.
-          Махові рухи лівою та правою ногами вперед і назад;
Вправи на гнучкість.

8хв.
Розміщення гравців в шерензі на боковій лінії на відстані 1м. один від одного.
Звернути увагу на якість виконання вправ .



5.
Загальнорозвивальні вправи з застосуванням координаційної драбини:
- біг з високим підніманням зігнутої ноги;
- біг із згинанням ноги назад;
- дріботливий біг;
- біг через одну сходинку;
- біг через дві сходинки;
- біг лівим, правим боком (lateral);
- стрибки на одній нозі;
- стрибки на одній нозі через одну сходинку;
- комбіновані стрибки;
- прискорення;

10хв.
Гравці розміщуються в  колону.
Тримати дистанцію 2метри.
Після завершеня вправи гравець повертається в кінець колони.
Звернути увагу на якість виконання вправ .









II
Основна частина:
60хв.

1.
Передача м’яча партнеру оббігаючи фішку відкриваючись.
5хв.
Гравці розміщуються в парах на орієнтирах фішках на відстані 5 метрів один від одного.
Передача виконується лише після оббігання фішки, постійно  змінюючи ноги (лівою, правою).
2.
Передача м’яча партнеру який оббігаючи захисника відкриваючись повертає його назад.
5хв.
Гравці розміщуються в трійках.
Один гравець виконує передачу, другий виконує функцію захисника а третій «відкривання» з наступною передачею.
Після 10 серій гравці змінюються.

3.
Передачі м’яча в трійках з переміщенням на місце партнера.
5хв.
Партнери по черзі передають м’яч один одному по ходу годинникової стрілки. Спрямувавши м’яч у бік партнера,гравець перебігає на його місце і т.д. Виконавши по 8-10 передач,гравці починають рух проти годинникової стрілки.
Гравці постійно змінюють швидкість від повільної до швидкої і навпаки.
4.
«Відкривання» після переміщення в трійках з забіганням за спину партнеру рухаючись по колу.
5хв.
Гравці вишиковуються в три колони 10 метрів одна від одної по 5 чоловік на орієнтирах (фішках) в середині поля напроти воріт.
М’ячі у гравців середньої колони.
Перший гравець А виконує передачу м’яча партнеру з колони Б і виконує забігання за спиною на його місце «відкриваючись». Гравець з колони Б виконує передачу партнеру з колони В  і виконує забігання на його місце «відкриваючись».
5.
«Відкривання» після переміщення в трійках з обігруванням суперника,та завершальним ударом по воротах.
5хв.
Воротар розміщується у воротах а 4 захисники з боку воріт на лінії. Задача гравців обіграти захисника, який вибігає на лінію штрафного майданчика і забити гол.
 Звернути увагу на помилки а саме:
Передача виконується на хід партнеру;
Забігання виконується за спину партнеру;
Наступна трійка починає вправу лише після завершального удару попередньої;
Група що завершила вправу повертається в колони з боку майданчика на заважаючи наступній;
Захисники вибігають по черзі;



6.
Гра руками в штрафному майданчику 9х9
5хв.
Гравці разом з воротарями діляться на 2 команди по 9 гравців.
М’яч передавати дозволяється лише руками з-за голови як вводиться вкидання.
7.
Гра ногами в штрафному майданчику. (контроль м’яча).
10хв.
Команди не змінюються і продовжують гру контролюючи м’яч тепер вже ногами.
Гравці що контролюють м’яч постійно відкриваються.
8.
Гра у футбол 9х9 на половину поля.
20хв.
2тайми по 10хв.
Гра відбувається на пів поля 9Х9 за спрощеними правилами.

III
Заключна частина:
5хв.

1.
Шикування
1хв
 Шикування в шеренгу.
2.
Вправи на відновлення дихання
2хв.

3.
Домашнє завдання (вправи на гнучкість)
2хв.

Тренування 2
План конспект


Тема:   Інноваційні методи вивчення елементів гри воротаря.
 Завдання уроку:
 1. Вивчення  техніки гри воротаря.
 2. Закріпити техніку ведення та передачі м’яча партнерові.
 3. Сприяти розвитку спритності.
 4. Сприяти вихованню морально – вольових якостей, рішучості, товариськості, працелюбності, наполегливості в досягненні мети.  
Місце проведення: спортивний зал.           
Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, футбольні ворота, накидки.
Час тренування : 60  ХВИЛИН

№ п/п
    З м і с т         тренування
 Дозування
Організаційно – методичні вказівки
                     
                                    І.   ПІДГОТОВЧА   ЧАСТИИНА  -  15  хвилин


- Шикування.
  Привітання.
  Повідомлення.
  Завдання уроку.

а). біг групою;

б). біг групою з виконанням імітаційних вправ:
 - удар головою в стрибку;
 - імітація гри воротаря в стрибку, ловля м’яча в горі;
 - ходьба з  імітацією удару  правою  та лівою ногами;
 - ходьба з імітацією зупинки м’яча.

в).Розминка з м’ячами в парах :

  - ведення м’яча до «фішки» передача
«щічкою» партнерові, прискорення спиною  вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;


  - ведення м’яча до «фішки» передача зовнішньою стороною стопи партнерові, прискорення спиною вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;

  -  ведення м’яча до «фішки» передача носком партнерові, прискорення спиною  вперед на початкове місце. Партнер зупиняє м’яч ступнею : виконує те саме;

  - передача м’яча через  майданчик партнерові  внутрішньою стороною стопи  та виконує біг до  середини  майданчика з високим підійманням  стегна, назад виконує захлестування гомілки назад. Партнер зупиняє м’яч і  виконує  теж саме.;

   - накидання м’яча та відбивання партнером вказаною вчителем частиною тіла, а саме :
                   1. щічкою;
                   2. прямим підйомом;
                   3. коліном;
                   4. головою.


  2 хв.








 15 сек.
 15 сек.

 15 сек.

 15 сек.

10     хв.


2-3 рази






2-3 рази





2-3 рази






2-3 рази








 30 сек.
 30 сек. 
 30 сек.
 30 сек.
Організація учнів на урок.







Чітке виконання імітаційних вправ.





Учні  розбиваються по парах та  розміщуються по майданчику стоячи один напроти одного.
























Учні виконують чіткі накиди м’яча на  задану  частину тіла. Відбивання  назад в руки  партнера.
                          
                                   ІІ.      ОСНОВНА   ЧАСТИНА  -  27 хвилин



  а). Перешикування учнів  в 2 колони та розташування  по майданчику.

 Ведення м’яча з  обведенням фішок  та кінцевим ударом в руки воротарю, який  далі веде м’яча  ногами в кінець своєї колони. Гравець, що виконував удар стає воротарем. Вправа виконується потоком;



    б). Ведення м’яча з обведенням фішок. Передача м’яча партнерові який скидує під удар по воротах. Гравець, що  пробив стає  пасуючим, а пасуючий  стає у ворота,  воротар виконує  ведення м’яча в кінець  колони;

    в). Передача  м’яча партнерові, що стоїть за серединою майданчика, ривок до фішки, партнер повертає м’яча, після чого виконує імітацію обігравання суперника  з подальшим ударом по воротах. Далі гравець, що бив стає  на місце пасуючого той в свою чергу стає у ворота, а воротар вільним веденням повертається в кінець  колони;


    г). Навчальна гра 5 х 5 :
    Гравці, що не грають займають «Стейчінгом». В разі нічиї капітани  команд  вибирають гравців ( по одному з кожної команди) для набивання на голові і визначають команди фіналісти  та команду, що гратиме за третє місце.


   2 хв.


5 хв.








    5 хв.







   5 хв.











   10 хв.

Організоване перешикування в 2 колони.

Вправи виконуються за сигналом вчителя,  повільне обведення фішок і чіткий  удар в руки воротарю. Воротар веде м’яч по краю майданчика.


Передача м’яча після ведення  в ноги партнерові в чіткий накат під удар в руки воротарю.



Максимальний ривок до фішки. Учень, що повернув м’яч виконує імітацію відбору м’яча не відбираючи його. Обігравши противника чіткий удар  в руки воротаря.


Розподіл гравців  на 4 команди  - жеребкування.  Гра по 2 хвилини, переможці грають у фіналі, програвші грають за 3 - 4 місце.
                            
                                     ІІІ.   ЗАКЛЮЧНА      ЧАСТИНА  -  3 хвилини

1.

2.

3.

4.
Біг в повільному темпі.

Шикування.

Обговорення проведеної  роботи.

Домашнє  завдання :
Ø Жонглювання м’ячем ногою  та  головою.

   1 хв.

   30 сек.

   1 хв.

   30 сек.

Тренування 3
                                                                     План конспект

Тема: «Розвиток швидкості
Завдання:
1.      Сприяти розвитку спеціальної швидкості футболістів.
2.     Розвивати фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість.
3.     Закріпити техніку удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи.
Місцепроведення: спортивна зала.
Час заняття: 90хвилин.
Інвентар: Фішки, м’ячі, футбольні ворота, маніжки, свисток, секундомір, координаційна драбина.



п/п
Зміст заняття
Дозування
(хв.)
Організаційно-
методичні вказівки
I
Підготовча частина:
25 хв.

1.
Шикування та пояснення завдань.
3хв.
Шикування в шеренгу.
2.
Інструктаж з техніки безпеки на тренуванні футболу.

2хв.

3.
Біг у повільному темпі
2хв.
Груповий біг.
4.
Загальнорозвивальні вправи стоячи на лінії центрального кола:
-          Кругові оберти головою;
-          Круговіоберти плечима;
-          Круговіоберти прямими руками вперед і назад;
-          Нахили тулубом вперед ,назад ,ліво, вправо;
-          Повороти та кругові оберти тулуба;
-          Оберти в колінному суглобі та стопами.
-          Махові рухи лівою та правою ногами вперед і назад;

5хв.
Розміщення гравців на лінії центрального кола на відстані 1м. один від одного.
Звернути увагу на якість виконання вправ .



5.
Загальнорозвивальні бігові вправи в центральному колі до вільного партнера що накидує з наступною передачею а саме:
- біг з високим підніманням стегна до партнера з наступною передачею м’яча внутрішньою стороною стопи;
- біг із згинанням ноги назаддо партнера з наступною передачею зовнішньою стороною стопи;
-кругові оберти руками в русіз наступною передачею середньою частиною підйому;
- оберти ногами в русі з передачею після відскоку від підлоги;
- біг схресним крокомз довільною передачею м’яча після прийому на стегно;
- приставним кроком правим лівим бокомз довільною передачею м’яча після прийому на груди;
- біг з передачею м’яча  головою після накидання партнером;
13хв.
9 гравців розміщуються на лінії центрального кола, а інші 9 довільно в середині кола.

Гравці перемішуються довільно постійно змінюючи партнерів.




Після закінчення загально розвивальних вправ гравці змінюються місцями.









II
Основна частина:
60хв.

1.
1.    Подолання координаційної драбини різними способами (всі вправи виконуються на носках):
-        розгойдуючись  наступити у кожен квадрат кожною ногою (імітація гри нападника)
-        спиною розгойдуючись,  наступити у кожен квадрат кожною ногою (імітація гри захисника)
-        вбігаючи боком обома ногами в квадрат, вибігаючи з нього та повертаючись так само спиною (імітація гри півзахисника)
-        на одній нозі вліво та вправо змінюючи ногу після десятої сходинки
Швидке пересування вперед та спиною крізь коридори створені за допомогою гімнастичних палиць
Оббігання фішок із зовнішньої сторони на швидкість
5хв.
Гравці розміщуються в колони.
 Слідкувати за чітким виконанням вправ та дотриманням правил техніки безпеки.
2.
Прискорення з м’ячем за сигналом тренера.
5 прискорень по 20 метрів.
7хв.
Гравці розміщуються кожен з м’ячем на лінії штрафного майданчика.
Рух по прямій не заважаючи один одному.

3.
Гравці шикуються двома колонами по одному, у кожного першого гравця по м'ячу. Спочатку стартує гравець А: він в швидкому темпі веде м'яч до лінії штрафного майданчика і завдає звідти прицільного удару по воротах. У цей момент стартує з м'ячем гравець В. Після удару гравець А повертається і біжить в напрямі В, щоб перешкодити йому. Після того, як гравець В обведе гравця А, він б'є по воротах і відразу ж біжить, щоб перешкодити наступному гравцю групи А вийти з м'ячем на ударну позицію.
8хв.
Вправа виконується потоком дотримуючись дистанції.
Гравці постійно змінюють швидкість від повільної до швидкої і навпаки.
Гравці виконують пасивний відбір.
4.
Гра на одні ворота. Гравці розміщуються в 2 колони по різні боки воріт.
За сигналом перші прискорюються оббігаючи манекен отримують передачу від тренера і на випередження намагаються забити м’яч у ворота.
10хв.
Гра починається і завершується лише за сигналом тренера.
2 манекени розміщені на відстані 15 метрів напроти кожної колони.
Гол зараховуєтьсяз 2 і більше дотиків.
Воротарі після 5 спарингів змінюються.
5.
Гра «Назбирай м’ячів»: Чотири гравці стають по кутах квадрата із стороною 15 м. У центрі цього квадрата лежить багато м'ячів. По сигналу гравці різко стартують до центра квадрата, підхоплюють по м'ячу і ведуть його в свій кут. Довівши його туди, відразу ж знову кидаються до центру за другим м'ячем і т.д.
5хв.
Перемагає гравець який найбільше назбирав м’ячів.
Забороняється одночасно вести 2 м’ячі і більше.


6.
Гра 1х1 на двоє воріт після прискорення по діагоналі з оббіганням конуса.
Гравці вишиковуються в дві колони по бокам ігрового майданчика по 5 чоловік. Перший гравець виконує передачу партнеру напроти з переміщенням вперед інший виконує ведення до центру майданчика. Після зупинки м’яча він виконує прискорення до будь-якого кута майданчика оббігаючи конус. Задача іншого гравця виконати прискорення до протилежного конусу по діагоналі оббігаючи його.
Гравці знову повертаються в середину майданчика і граючи 1х1 намагаються забити м’яч у будь-які ворота.
10хв.
Обов’язково треба оббігти фішку;
Гравець не має право змінювати напрямок;
Гол зараховується після виконання двох чи більше дотиків;
Якщо м’яч покинув ігровий майданчик то гра завершується;
7.
Гра у футбол 9х9 на половину поля.
15хв.

Гра відбувається на пів поля 9Х9 за спрощеними правилами.

III
Заключна частина:
5хв.

1.
Шикування
1хв
 Шикування в шеренгу.
2.
Вправи на відновлення дихання
2хв.

3.
Домашнє завдання (вправи зі скакалкою)
2хв.


Тренування4




План-конспект
Тема заняття: «Вибір оптимальної позиції для отримання м’яча»
Задачі:
1.     Навчити технічним навичкам футболістів.
2.     Розвивати фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість)
3.     Виховувати звичку до систематичних занять спортом, ЗСЖ.
4.     Розвивати інтерес учнів до українських та зарубіжних футбольних клубів.
Місце проведення: спортивний зал
Час проведення: 60 хвилин
Інвентар:  фут-зальні (футбольні) м’ячі, манішки, свисток, фішки, ІКТ (акустична система, Mp3-плеер)  
  
частина заняття
ЗМІС
дозування
ОМВ

1.     Шикування, привітання, повідомлення теми і задач заняття

2.     Теоретичні відомості:
(Гігієна, контроль та      самоконтроль)

3.    Теоретичні відомості: Європейські футбольні клуби. Українські футбольні клуби. Українці в закордонних клубах

4.    Пульсометрія (Вимірювання ЧСС)


5.    Виконання організуючих вправ:
-          Повороти
-          Перешикування

6.    Вправи для формування правильної постави:
Різновиди ходьби
-          На носках
-          На п’ятах
-          На зовнішній ст. стопи
-          На внутрішній ст. стопи
-          Напівприсівши
-          У повному присіді
-          Перекатом з п’ятки на носок
Різновиди бігу
-          Звичайний
-          Спиною вперед
-          Приставним кроком
-          Схрестним кроком

7.     Рівномірний біг







8.    Спеціально-бігові вправи:
-          Колові оберти в плечовому суглобі
-          Колові оберти в ліктьовому суглобі
-          Біг з високим підніманням стегна
-          Біг з закиданням гомілкостопу назад
-          Біг з закиданням гомілкостопу вперед (всередину) 
-          Біг з закиданням гомілкостопу назовні 
-          Перешагування бар’єру (правим\лівим боком)
-          Махи  ногами (винос прямих ніг вперед)
-          Махи  ногами (винос прямих ніг назад)
-          Нахил вперед на кожен крок
-          Прогинання назад на кожен 3-й крок
-          Стрибки вверх з імітацією удару головою (голкіпер з імітацією ловлі м’яча)
-          Короткі ривки (біг)
-          «Човниковий біг 4*5»
-          «Човниковий біг 3*10»

9.    Пульсометрія (Вимірювання ЧСС)



2 хв.



3 хв.



5 хв.





1 хв.



1 хв.



6 хв.















4 хв.







10 хв.


























1 хв.
Зовнішній вигляд вихованців, готовність до заняття. ПБ!


Перевірка засвоєння матеріалу


Відповіді на запитання





Уважніше!
Перевірка самопочуття вихованців

Рухи чіткі! Уважніше!



Рухи чіткі! Уважніше! Більша амплітуда! Стежимо за поставою! Слідкуємо за технікою виконання вправ!












Не поспішаємо! Слідкуємо за диханням та темпом бігу!






Слідкуємо за технікою виконання вправи! За амплітудою! За чіткістю рухів! За швидкістю і інтенсивністю виконання вправ.





















Уважніше!
Перевірка самопочуття вихованців

1.     Спеціальні вправи футболіста («венгерка»)




2.     Вправи з мячем:
-          Прийом  м’яча (різновиди)
-          Передачі м’яча
(різновиди)
-          Ведення м’яча
(різновиди)
-          Обманні рухи/фінти
(різновиди)

3.       Вправи на утримання м’яча:
-          4*1
-          4*2
-          4*4
-          6*6
4.     Навчальна гра  з завданням:
-          2 дотики до м’яча на власній половині
-          Гол рахується лише коли удар заданий  з зазначеної зони
-          Гол рахується лише коли вся команда о крім голкіпера перейде на половину поля противника
-          Гра на 4 воріт





















1.     Вправи для розвитку витривалості та вибухової швидкості:
-          Частота з подальшим ривком

2.     Рівномірний біг (заминочний біг)


3.     Вправи на розтягування


4.     Завдання дня самостійного виконання та індивідуального тренування

15 хв.





8 хв.







12 хв.





12 хв.
(4*3 хв.)































4 хв.




2 хв.



1хв.



1хв.
Слідкуємо за технікою виконання вправи! За амплітудою! За чіткістю рухів! За швидкістю і інтенсивністю виконання вправ.
Корегування техніки виконання вправ.
Слідкуємо за точністю.
Якомога швидше! Робимо меншу кількість дотиків до м’яча. Робимо крок на зустріч м’яча. Ноги весь час трішки зігнуті.
Робимо рух на зустріч м’ячу.
Весь час шукаємо якомога краще місце для отримання м’яча. На місці не стоїмо. Мяч весь час рухається.       

Уважніше! Виконуємо правила гри! Швидше приймаємо рішення! Контроль м’яча. Весь час шукаємо місце для отримання передачі! Підіймаємо голову! Слідкуємо за подіями на полі.




















Виконуємо частоту поміж фішок і робимо вибігання (короткий ривок).


Повільний біг! Не поспішаємо! Заспокоюємо дихання!

Більша амплітуда! Не поспішаємо! Підведення підсумків заняття!

Індивідуально. Перевірка самопочуття! Пульсометрія(Вимірювання ЧСС).
 Тренування 5







ПЛАН КОНСПЕКТ


Тема: «Техніка введення»

Завдання:
1. Повторити техніку передачі м’яча внутрішньою стороною стопи та
зупинки м’яча підошвою.
2. Повторити техніку ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи  у ціль та прискорення за м’ячем.
3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, швидкісної реакції рухів.
4. Виховувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою, розширювати знання про футбол, вчити командної взаємодії при виконанні завдань.
Інвентар:  Футбольні м’ячі, фішки, щаблинки, свисток.
Місце проведення: Спортивна зала.
Час заняття: 60 хв.


№ п/п
Зміст заняття
Дозу-вання
Організаційно-методичні примітки
І. Підготовча частина 20 хв.
1.
Шикування, рапорт, привітання.
1 хв.
Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття
2.
Оголошення мети, завдань тренування та очікування навчальних результатів.
1 хв.
Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на тренуванні.
3.
 Короткий інструктаж з футболу.
 2 хв .

Учні уважно слухають інструктаж.
5.
Виміряти ЧСС за 10 сек.



20 с.
Норма-11-14ударів за 10с.
6.








 Різновиди ходьби:  
- перекатом з п’ятки на носок;
- права нога на носку, ліва на п’ятці руки з’єднані ззаду, права зверху;
- ліва нога на носку права на п’ятці, руки з’єднані ззаду, ліва зверху;
- на зовнішній стороні стопи;
- на внутрішній стороні стопи, руки на поясі.
1 хв.








Поточний метод організації
Слідкувати за правильною поставою, виконувати під рахунок




7
Біг та його різновиди:
- біг галопу уперед лівим та правим боком, руки за головою;
- біг по колу
- біг «змійкою»
2 хв.

Слідкувати за дотриманням дистанції
2-3кроки.Темп середній
8
Вправи у русі на відновлення дихання.
1 хв.

Вдих через ніс, видих через рот

9
Комплекс загально розвивальних та спеціальних вправ з футболу.
6 хв.

Фронтальний метод організації
10
Координаційні - швидкісні вправ у русі між щаблинок:
- біг з високим підніманням стегна між щаблинками;
- біг з високим підніманням стегна між щаблинками боком;
- забігання та вибігання в кожний квадратик;
- перехресним кроком правим, лівим боком;
 стрибок на праву ногу, стрибок ноги нарізно, на ліву.
5 хв.  

Темп високий.
Уважно слухати вказівки вчителя.
Після закінчення вправи між щаблинок виконати прискорення до зазначеного
місця, після прискорення повернутися у свою колону.
Частота роботи ніг висока
11
Вимірювання ЧСС
30 с.
Звернути увагу на самопочуття учнів.
Норма 25-27 ударів за 10с.

ІІ. Основна частина 20 хв.
1.
Підготовчі вправи футболіста для володінням  м’ячем:

- Ведення м’яча верхньою стороною стопи.


- Перекат м’яча швидкими торканням внутрішньою частиною стопи.



- Перекат м’яча підошвою





6 хв.


2 хв.



2 хв.




2 хв.
Голову тримати прямо, коліна рівні,  руки розслаблені,  м’яч на один крок попереду учня.
Коліна зігнуті, руки розслаблені, але не висять.

Просуватися уперед
повільно, виконуючи як можна більше торкань м’яча. З м’ячем працюємо м’яко.
 Просуватись уперед повільно, слідкуючи за м’ячем.
2.

































.
Технічні елементи з футболу
 Ведення м’яча:
- ведення м’яча з ударом внутрішньою стороною стопи під дугу та прискорення за м’ячем.









 Передачі та зупинка м’яча

- внутрішньою частиною стопи через дугу та зупинка м’яча підошвою.

-. носком через дугу, зупинка підошвою





 Попадання в ціль
- Удар по м’ячу внутрішньою частиною стопи в ціль. Учні повинні збити фішку, яка знаходиться під дугою, при цьому не збити дугу.




10 хв.
2 хв.












4 хв.











4 хв.








Намагатися виконувати
ведення м’яча без зорового контролю.

      
Слідкувати за правильною
постановкою стопи під час передачі м’яча.
          

Удари виконуються на точність.
             
3
Рухлива гра: «Воротарі»
 Діти стають в коло ноги на ширині плечей. Прокочують м’яч по підлозі один одному, намагаючись забити гол, прокотивши м’яча між ніг.
Той кому забили гол, виходить з гри, чекаючи коли заб’ють гол наступному гравцю , тоді міняються місцями і гра продовжується.

4 хв.
Перемагає гравець, якому жодного разу не забили гол
ІІІ. Заключна частина 5 хв.
1.
Аутотренінг для приведення організму у спокійний стан.
Промова вчителя: “Закрийте очі, підніміть обличчя до чистого, блакитного неба. Погожий літній день, ви відпочиваєте біля моря. Дуже добре чути приємний шум моря, як хвилі хочуть дістати вас, але попадають тільки краплинки. Теплий промінець сонця торкається вашого обличчя. Ви насолоджуєтесь ним. На душі у вас спокійно, ви повністю розслаблені, задоволені й щасливі. Відкрийте очі.  Всім дякую за тренування”.
2 хв.
Сидячи  по «турецьки»
Руки на колінах, спина і шия розслаблені, дихання рівномірне





В кінці повністю розслабитись

Всі опладують собі
2.
Шикування та підведення підсумків тренування.
Рефлексія (обговорення) результатів учнями.
1 хв.

2 хв.
 Виправити помилки
Усвідомлення  результатів,  обговорення, порівняти свій рівень досягнень

Комментариев нет:

Отправить комментарий